Ännu en bra helg

Fredag: DET VAR ÖVERFETT! alltså nu ska ni få höra, alla var helt övertaggade så när matchen väl startade var det tryck. Det började med att fotbollsspelarna sprang in och de sprang genom en skylt som vi höll i. Bara det gav mig rysningar. Det låter löjligt, men det var asfett, speciellt när hela läktaren skriker och har sig. Sen precis innan matchen börjar hör jag i högtalarna: Vi vill välkomna EMMA JOHANNESSON, jag reser mig upp och vinkar och så börjar hela läktaren applådera och grejer. Det var cooolt. I vilket fall som helst, ja just det, skolans symbol är en hövding, så när matchen började gick en hövding genom planen och det spelade en läskig låt. Efter det så sjöng vi nationalsången och vi cheerleaders var där ute och log. Sen var matchen igång och efter halvlek så skulle de springa in igen denna gången skulle jag springa med dem med en flagga. Jag var så rädd för att trilla, skulle vara så typsikt mig, men nej jag klarade mig. När det var 1 minut kvar (0:56 om vi ska vara exakta) gjorde de andra laget en touchdown vilket gjorde så de vann. MEN det var en bra match i alla fall. Efter det stack vi till en pizzeria och käkade, där samlas alla fotbollsspelare och cheerleaders efter varje match, hihiii kul. 

Lördag: Sov hur länge som helst, vilket jag inte gjort på åååååååååår känns det som, så det var otroligt skönt. Gick upp sen var det iväg och handla hästmat och grejer, min värdpappa köpte även 8 kycklingar, han visste inte vad han skulle ha dem till, men han tyckte de var så söta så han kunde inte låta bli. Där var en brun och resten svarta och den bruna fick namnet Emma. Sen åkte jag och Don med hans vänner till Fresno och såg fotbollsmatchen. Jag tyckte det var en bra match eftersom de vann, men tydligen spelade det dåligt. Jag försöker fortfarande lära mig hur det går till, hhe.
Söndag: Idag har jag varit i kyrkan för första gången!! Alltså ni skulle sett. Ja, jag är inte kristen så allt kändes så konstigt. Jag fick en bibel och de tog mig till sidan och förklarade allt och grejer. Jag spelade med och försökte respektera deras tro. Jag frågade om nu Gud kunde göra allt, varför svälter folk då? Ja, de kunde inte riktigt svara på det. Men i vilket fall som helst, de alla bad för de svenska folket, för jag berättade att det inte är speciellt många som går till kyrkan i Sverige, de tyckte så synd om oss för att vi inte fått veta vad som verkligen hände. Det var något jag aldrig upplevt innan och om jag ska vara ärlig kände jag mig inte speciellt bekväm, så det tar nog ett tag innan jag följer med någon annan till kyrkan. Sen har jag gjort Insanity-work out, ja det är vanisingt, det är så jobbigt!!!!!! men ja, jag måste komma i min cheeruniform hela året så det går inte att bli en fettis. Nu ska jag plugga och städa mitt rum. Jag hoppas ni mår bra där hemma, och om jag inte svara på era mail och så eller om jag aldrig har tid att skypa så beror det på att vi har för få timmar på vårt dygn. Jag läser och blir lika glad varje gång ni skriver.
LOVE

Kommentarer
Postat av: Denise Neal

Läser och följer dig!! Så roligt msn kan ha det :) Glöm inte stanna upp en dag och bara va också ;) <3

2011-09-19 @ 09:14:37
Postat av: Denise

Man• skulle där stå ;)

2011-09-19 @ 09:16:14
Postat av: Linnea

Jag blir så avundsjuk på dig nu Emma! gud vad kul du ser ut att ha! Puss min vän!

2011-09-19 @ 15:10:44
Postat av: Fru Broccoli

Wow vilken laddad helg! Och vad coolt att dom ropade upp ditt namn! Och awww kycklingen som fick heta Emma. <3 Kram

2011-09-19 @ 22:04:34
Postat av: Josephine

Amen hallå, killen på bilden längst ner han är ju superlik Keso! <3

2011-09-23 @ 21:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0