Last night

Resan Ystad-Arlanda gick bra. Kändisleken startade dirket (en obligatorisk lek när man flyger) och självklart blev det 1-0 till mig, Andreas Lundstedt gjorde så segern blev min.
Nu ska jag påbörja min sista natt i Sverige och alla frågar om jag har resfeber eller är nervös, men nej det är jag inte eller under kvällens gång har jag märkt att jag pratar extremt fort, ja snabbare än vanligt och att jag pratar hela tiden, det är kanske ett tecken på att jag börjar bli lite nervös.
Alla utbytesstudenter verkar kanon och vi flyger alla till Chicago imorgon kl 10.15 sen har jag fyra tjejer med mig till Salt Lake City, sen åker jag själv vidare till Fresno. Efter 21 timmars resande landar jag i Fresno kl 21.00, då är klockan 7 på morgonen här i Sverige, så lagom såsig i päran. Sen åker jag hem till min första familj, sover sen upp till skolan dagen efter. jag.kommer.vara.död.i.huvudet. men jag får dricka 65 liter red bull innan så löser det sig.
Radissons säng blir min sista natt och imorgon blir det väckning kl 05.50! Nästa gång jag skriver befinner jag mig i CALIFORNIA!

Kommentarer
Postat av: Kusin M

Ha det nu underbart och njut !! Ta hand om dig !! Love

2011-08-15 @ 01:13:30
Postat av: moster Jenny

Ha det bäst goaste Emma och av vad man kan se på bilderna från Stockholm har mammas ögon inte varit torra långa stunder :-)

2011-08-16 @ 11:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0