Min första amerikanska födelsedag

Äntligen är jag 18, kan ni fatta? Så länge jag väntat. I vilket fall som helst, min första amerikanska födelsedag firades igår. När jag kom till skolan mötas jag av Montana och en skylt med mitt namn, denna skulle jag gå runt med hela dagen och folk skulle skriva på baksidan. Efter 2 minuter kommer Mady springade med 4 ballonger och säger, dessa ska du gå runt med hela dagen så folk vet att du fyller år. Jag bugade och bokade att folk ens kommit ihåg min födesledag! Går in i matterummet och mötas av 40 grattis och ekonomiklassen och kör sjöng för mig. Och när kören sjöng happy birthday, alltså jag fick gåshud, det var SÅÅ FINT. olika stämmor och ja, helt fantastiskt. Sen gick jag till biblioteket där jag brukar spendera 35 minuter för att göra mina läxor, så när jag kommer dit så säger bibliotikarien, du måste gå upp till rektorn, du har tydligen skippat en klass. Och jag tänkte, vaa vad har jag nu missat ah vad pinsamt, så ja jag gick upp där och när jag kommer dit så står det 5 ballonger och cupcakes! Det var från min organisation Rotary, är de inte bara för bra? Ja, sen när det väl var lunch så fick jag brownies och glass av Alva, oh herregud vad jag käka mycket. Sen var det cheer och då sjöng de också för mig. När jag kom hem vad huset fullt av släktingar, vi käkade en god middag och det var trevligt att få träffa ännu mer folk!
Min första amerikanska födelsedag var toppen och jag har nog aldrig fått så många grattis i hela mitt liv.
Ni skulle älskat det här!
Love E

Kommentarer
Postat av: Julia Scherlin

Åååh du ser verkligen ut att ha det fantastiskt Emma! Gud vad jag ser fram emot min födelsedag i juni nu haha!

2011-09-01 @ 14:10:31
URL: http://juliasc.blogg.se/
Postat av: Fru Broccoli

Underbart att läsa! Och såklart ännu mer underbart för dig att uppleva! Det värmer i mitt hjärta att se hur bra du verkar ha det. Jag unnar dig allt gott. Keep going!. Kraaaaam / Lena

2011-09-02 @ 23:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0