Happy Friday!

Fredag idag och det kanns som det var mandag igar.. tiden gar so fruktansvart fort. Jag sitter pa en av skolans datorer sa jag har inte det svenska tangentbordet. Jag burkar gora mina laxor under denna perioden men jag ar for spidad for att gora dem. Idag ar det en fotbollsmatch och skolan taggar sonder. Alla ar helt spidade och musiken pumpar genom vaggarna.

Min skola ar den mist strikta i California. Skolor i Fresno kan inte anvana roda klader, vans-skor, maste ha jeans i 42 graders varme och tvingas ha en kofta over axlarna m.m. Jag har haft tur som hamnat pa denna skolan! Ni skulle sett det, det ar sa annourlunda har, skolan ar som en enda stor familj.  GO CHIEFTAINS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0