För en gångs skull, en nyttig lunch

'
Ja, jag vill visa att jag käkar nyttigt.. eftersom det händer så sällan. Gott var det och det ska helt klart bli en hel del repriser på den lunchen.
Har mycket att visa och berätta om gårdagen, men det gör jag imorgon efter Big Man on Camp. Ikväll ska jag käka middag med min kontaktperson och hans fru, sen är det upp tidigt imorgon och gå till kyrkan med dem. Efter det är det Big Man on Camp! hahahh, det ska tydligen vara dunderkul. Ha en bra helg och sköt om er!

Kommentarer
Postat av: Fru Broccoli

Ahh jag läste först Big MAC on Camp och tänkte att det var väl inget konstigt i det stora landet i väster. :) Men vad är det för nåt? Ha det så bra EmmaPemma! Kram

2011-10-09 @ 21:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0