huh huh, i'm sick..

Jag har haft en riktigt bra thanksgiving-vecka. Mycket mat men gud sa gott! Nasta ar ar det jag och Michelle som fixar thanksgiving i Sverige. Vi var 20 pers forra torsdagen, sa tisdag och onsdagen gick at att laga mat. Vi hade en turkey som vagde 29 pounds!! fattar mycket det ar, typ 18-19kg! I helgen har jag varit med nagra av mina vanner, vilket var kuuuuul. Nu sitter jag har i skolan och snorvlar och hostar. Jag har blivit sjuk.. det ar nu man vill ha mamma eller pappa som stoppar om en, gor te och allt sant gott.
Detta ar sista veckan jag bor med min forsta familj. Pa sondag flyttar jag till the Qualls. Dagen innan ska vi pa en middag med 400 pers.. ngn cancer-fond grej. Sondag flyttar jag som sagt och pa kvallen ska vi se en basketboll match. Nasta sondag igen ska jag och Lynda aka och se balletshowen notknapparen. GUUD vad jag langtar, det har alltid varit min drom att fa sen en riktig balettshow, sa ja stort.
Annars rullar livet pa. Sover mer an nagonsin, vet inte varfor. Kan sova 4 timmar mitt pa dagen och sen sova 8 timmar pa natten. Hemma i sverige kunde jag knappt vila i 5 minuter. I vilket fall som helst, jag hoppas alla mar bra dar hemma. Jag ska lagga upp lite bilder nar jag kommer och kanske skriva lite mer om thanskgiving.
Sov gott mina svenska favoriter.
LOVE


Kommentarer
Postat av: Fru Broccoli

Stackars dig - ja med förkylningen alltså, inte med mastodontkalkonen! Krya på dig! Kraaaam

2011-12-02 @ 17:43:00
Postat av: Emil Fredberg

29 pounds är typ 12-14 kg. :)



Hoppas du haour di braou :D:D

2011-12-02 @ 19:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0