The adventure begins

Nu beger pappa och jag mig upp till Stockholm för att möta upp 36 andra utbytesstudenter. Ett informationsmöte + en smörgås väntar och självklart en massa nya människor som står inför samma äventyr som jag!! Jag är spidad till tusen men försöker sansa mig eftersom bloggen läses av alla olika människor, allt från tant Agda 83 till Linda 12. Så ha överseende med detta gott folk men självklart kommer jag vara mig själv, som alltid.
En liten småtråkig bild lägger jag in på min packning, men måste säga att jag är stolt över att packat ner mitt liv på enbart 19 kg. Ett inlägg innan avresa är utlovat, då kommer ni få se mig med hela Rotary-outfiten och vem vet, kanske har jag den första tåren i ögat eller så ligger jag bara inne med mitt vanliga hederliga leende..
Ystad, min säng och självklart mina vänner, vi ses om ett år eller på skype!
Mitt skypenamn är johannesson.emma, det är bara att ringa!
Love,
Min packning på 19 kg, får jag säga att jag är imponerad av mig själv? kanske inte, men jag gör det i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Amelie

Gud vad kul att du kör på blogg grejen ändå, nu blev jag glad. Vi tänkte på dig ikväll hos Kajs och iaf jag kommer tänka på dig lite extra de kommande månaderna. Du är så modig tjejen, vi ses snart! Poss po daiiiii

2011-08-14 @ 03:07:47
Postat av: Josephine

2011-08-14 @ 19:31:21
Postat av: Josephine

Emmsi min älskade, är så taggad för din skull och blogg (!!) det är så man fångar mig. Du är nu en av 50 bloggar jag dagligen följer, men din är den jag prioriterar först! Pusseee

2011-08-14 @ 19:34:15
Postat av: Emelie

Ha det nu skitbra älskade unge! vi hörs på skype!!!! <3

2011-08-14 @ 21:35:31
Postat av: Kicki & Patrick

Hjärtligt Grattis Emma på 18-årsdagen! Fantastisk kul att läsa om ditt äventyr. Stor kram från oss! Kicki & Patrick, Wilma & Melvin

2011-08-30 @ 22:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0