Shaver Lake

Igår var jag, Cecilia, Connor och hans familj ute med båten i Shaver Lake, det var en helt perfekt dag. Upp tidigt, hem till dem och fixade med matsäck och så, sen ut med båten, badade och solade, åkte efter båten (vad heter det egentligen), sen hem och fick värdlens godaste lax med sallad, ah kan det bli bättre? svar Niklas Erik Jesus. Ah på tal om jesus jag har bett min första bordsbön, nära på att skratta för jag var inte alls beredd på det, men jag klarade mig fint.
AAh förresten jag ska dansa salsa 30 minuter varje dag i skolan, salsa är en klass de erbjuder på Sierra. haha så när jag kommer hem kommer jag dansa rumpan av alla på Hipp och båten och ja alla ställen jag ska gå på när jag kommer hem (jag fyller 18 om 10 dagar). Salsa är kanske inte så uppskattat på klubbar men ja, jag amanda och josse gillar det i alla fall, haha. Idag har varit en lugn dag, varit och handlat mat och sen pluggat matte och ekonomi. Nu ska jag spela Wii, såg att de hade det idag så nu ska det spelas. Söndagar är för övrigt en väldigt lugn dag här, men när jag flyttar till nästa familj så tänkte jag följa med de till kyrkan på söndag, mest för att se hur allt det där går till. Jaaaaaaaaaaaa, det var väl allt för mig. Jag signar ut slut. 

Kommentarer
Postat av: moster Jenny

Underbart Emma :-D Alice frågar ofta här hemma - var bor Emma? Så vi håller på att träna in USA alt. Californien alt. Fresno men inget verkar vilja fastna ;-) Ha det bäst! Kramar om

2011-08-22 @ 07:27:45
Postat av: Ante

Jag tycker det verkar obehagligt att vara i Amerika. Inget kul alls....är hellre i Ystad och äter glass här och sånt.........ELLER HUR????!!!!

Du verkar ha så himla kul men å andra sidan skulle du kunna ha kul på månen också. Ha det najjs!

2011-08-22 @ 20:15:58
Postat av: The Golden Duck

Ska du ha det nice eller?! Verkar som du har fått det bästa av det bästa och är lite smått avis. Har dock flyttat in i ditt rum nu vilket ger mig lite tröst för det blev faktiskt fett nice :)



Galet att detta ska pågå i ett år till. NICE! Nu ska jag styra upp livet här hemma!



Kramm kramm kramm

2011-08-22 @ 23:53:06
Postat av: Amelie

Längtar tills du kommer hem och dansar salsa för mig på båten, hipp och alla andra klubbar. Puss emsi

2011-08-23 @ 20:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0