Hur mycket hinner man egentligen med på en helg?

Fredag: Skolveckan har gått bra, börjar hitta och lära känna fler och fler folk. Efter skolan tog jag och Alva bussen hem till henne och gjorde oss redo för skolans burger bash och fotbollsmatch, efter det var det dans/fest på skolan och det var sååå kul! Att dansa konstant i 4 timmar i 35 graders värme syns och känns. 
Lördagmorgon stack jag och Cecilia till musikfestivalen uppe i Shaver Lake, vi hjälpte till att sälja t-shirts och lotter och ja, allt möjligt och självklart lyssnade vi musiken. Efter det stack vi till familjen Conningham där det bjöds på BBQ, familjen Conningham är den trevligaste familjen jag någonsin mött så att vara där hemma är helt underbart. Och Chris lagar världens bästa mat, alltså jag hade kunnat käka i evigheter!
Idag fick jag sova ut lite men sen stack jag och Don och fixade lite i Fresno, bla en mic/cam till mig så jag kan skypa! wiiihooo, äntligen. Sen gick vi på en mexicansk restaurang och efter det såg vi bio, 18 kr kostade bion, är det inte löjligt billigt? Nu ska jag sätta mig med mitt berg av läxor, svara på era mail och sen sussa.
Love

Kommentarer
Postat av: Josephine

Skypedejt snart dååååå!!

2011-08-29 @ 08:31:10
Postat av: Amelie

Jag håller med Josephine! Du verkar ha det så bra, jag vill höra allt. Och du, kanske ska hålla igen lite med bio? Lyxis!

2011-08-29 @ 22:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0