Det "viktiga inlägget"

Ja, i måndags skrev jag att jag skulle skriva något viktigt, men ja det viktiga var att jag skulle äta min första peanut-butter-jelly-macka, jag gjorde det men kom bara halvvägs sen var jag tvungen att ge bort den, piiiiiiiiikatten. Ja det var det viktiga, nu blev ni säkert besvikna för att inlägget inte var roligare än såhär, men det var inget mot vad jag blev när jag käka mackan, jag hade ju gjort upp värsta himmelska smaken. Men i vilket fall som helst, detta var ett av fyra inlägg jag gjort, så bläddra neråt för att få ännu fler uppdateringar!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Det "viktiga pålägget" kanske är ett mer passande namn.:)

2011-08-26 @ 10:06:41
Postat av: Ante

Jiiiirrrkkk usch fyy! näh tacka vet jag en äggamacka.

Finns det leverpastej i amerikat...?

2011-08-26 @ 11:03:50
Postat av: Ida

Hallå hur gott som helst. Nästa macka för dig Emma är en ham/cheses med majo. Jum jum. Och sen en riktig tuna sandwitch. Jum jum

2011-08-26 @ 16:05:37
Postat av: Ante

Den med ham/Cheese känns däremot som ett måste!

2011-08-26 @ 21:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0