Hjärtat pumpar utav nitroglycerin

Att en månad kan gå så fort är helt ofattbart, i en månad har jag levt ett riktigt California-liv och jag har 9 månader kvar vilket får mig att le. Denna månad har varit den bästa i mitt liv, jag har gjort mer än vad jag brukar göra på ett år och jag har träffat så otroligt många bra människor. Att leva här gör mig så lycklig, får mig att inse vilket bra liv jag har. Allt jag får uppleva, allt jag får se gör mig så otroligt tacksam. Och även det som inte alltid är det bästa här, får mig bara att inse vilket bra liv jag har där hemma också.

Under en månads tid har jag: börjat på en ny skola och allt vad det innebär, jag älskar att gå till skolan och jag älskar allt folk där, elever så som lärare. Allt är kanonkul. Jag kom med i Cheerteamet vilket är fantastiskt roligt, varje helg är det en match och jag bara älskar mina tre olika uniformer.

Jag har utforskat området här, varit uppe vid Shaver Lake, Clovis och i Fresno. Det är absolut inte som hemma, det är torrt och otroligt varmt. Det finns inga transportmedel förutom vår bil. Bussar (förutom skolbussen), taxi och tåg existerar inte. Men jag vill uppleva något nytt, det är därför jag är en utbytesstudent.

Jag har spenderat en helg i San Francisco och en helg i Monterey, de var två helt fantastiska helger! Jag hade så otroligt roligt i Monterey, träffade alla utbytesstudenter och jag insåg att vår grupp är så himla bra.  JAG ÄR SÅ GLAD för att ha fått chansen att träffa dem.

På fredag är det match och på lördag ska jag till Tulare och träffa några utbytesstudenter och hitta på något kul!



Kommentarer
Postat av: Fru Broccoli

Vad roligt det hörs och vilka underbara erfarenheter och minnen du får! Det här med att du älskar uniformer... Kanske ska du söka till det militära när du gått ut gymnasiet? :) Ta hand om dig Emma-hjärtat! Kram

2011-09-15 @ 10:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0