Crazy stupid love..

..var bion Alva och jag såg idag, SE DEN, den är bra! Sen handlade jag ett par skor, en kavaj, en klänning och en kofta för endast 650 kronor! Bilder på det kommer sen. Så jag har haft en bra dag med Alva i River Park, och den slutade med en god middag hemma hos henne. Nu väntar sängen. ah förrersten, bilden visar värlens godaste yoghurt! Man fick välja vilken isyoghurt man ville, sen fanns det hur mycket som helst att ha på, helt äckligtgott! Mitt favoritställe från och med nu. Puss!

Kommentarer
Postat av: Ante

Kan man se nöjdare ut? NEJ!!!

2011-09-06 @ 17:03:13
Postat av: Josephine

Du är galet lik din mamma på den här bilden, fantastiskt vacker Ems! Ser framemot att se dina fynd :) Love

2011-09-06 @ 19:12:58
Postat av: Jenny

Bättre än redfellas yoghurtglass kan jag gissa. Puss på dig fina

2011-09-06 @ 22:47:46
Postat av: Fru Broccoli

Var detta small, medium eller large? :)

2011-09-08 @ 17:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0