Pyjamas day

Idag var det pyjamasdagen, vilket innebar att du skulle ha din pyjamas på dig i skolan. Det var så skönt och alla bara gick runt och mös. Skolan är faktikst inte så lätt som alla tror, eller ja, det beror på vilka klasser man läser. Men jag läser i alla fall en mattekurs som är svår, i vilket fall som helst jag låg på ett C+ ett bra tag, men idag fick jag tillbaka mitt prov från förra veckan och jag hade A! Alltså jag blev så glad, jag var så nära på att byta till en lättare klass förra veckan, men som min pappa alltid sagt, "do never ever give up" and I didn't. Så nu känner jag mig så smart, haha.
Efter skolan var över och cheer practice stannade jag kvar för att servera på en middag för gamla elever och för årets prinsessor, prinsar, kung och drottning. Det var så kul, men där var hur mycket mat kvar som helst, så självklart fick vi ta, och jaaa, jag blev så mätt, herregud. Sen var det tårta efter det, ja, det är bara att köra insanity imorgon!
LOVE E

Kommentarer
Postat av: Fru Broccoli

Grattis till matten! Kram

2011-10-05 @ 11:15:09
Postat av: Anetten

Söta rara Emma! Stort grattis i efterskott. Det är underbart att läsa om allt du får uppleva och alla nya vänner. San Francisco är verkligen en härlig stad. Jag älskade att få gå själv i stan och shoppa när familjen var där 2006. En mysig stämning trots att den är så stor. Vi tänker på dig. Martin har köpt en ny orm, en gul en som heter Börje!Sköt om dig å du - du Är smart! Puss och kram

2011-10-05 @ 20:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0