kränger nutella

HEJ! ännu en bra helg har gått och jaa, aah varför är allting så bra? jag blir nästan lite rädd. Ja, klockan är sent och jag sitter här och kränger nutella, och jag lovar om 3 minuter kommer jag ångra att jag gjorde det. Fredags var det en match och vi vann stort, ah vad roligt det var! efter det drog vi till pizza factory och käkade och umgicks med allt och alla. Sen lördagmorgon stack anna, annelise och jag och köpte en klänning till anna som hon ska ha nästa fredag då det är homecoming, herrregud vad vacker den var plus affären, alltså jag kunde gått där i 1343 timmar. Köpte även en ny kamera eftersom min gamla somnade in så fint i förrgår. Idag söndag sov jag länge vilket jag behövde, sen stack vi till Ken's och käkade middag och jag lekte med de tre pojkarna som är 5,3 och 1 år, helvilda men sååå söta. De alla hängde över mig, och sa säkert mitt namn 10 gånger per minut. Sen nu har jag pluggat lite och ja, nu ångrar jag mig, det är typsikt, jäkla nutellaburk. Ah ja just det, lördagskväll var jag och såg Fresno state, de förlorade.. igen. Men ja, där var asmycket folk, och hela arenan gjorde vågen, alltså det var så coolt, de gick runt hela läktaren och alla gjorde det...herregud sverige vi måste bli lite roligare. Ja det var väl allt från mig, imorgon är vi lediga (för att de ska sprara pengar) så jag har endast cheer mellan 10-11.30. NÄSTA HELG KOMMER BLI SÅÅÅ HIMLA BRA!! och inte på tal om nästa igen då jag sticker iväg med rotary, alltså jag vill inte vara någon annan än mig själv just nu. hooolebandoole, jag älskar mitt liv !                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0