Veckans dummaste

  • Vilket språk talar ni i Sverige?
  • Är Sverige och Schweiz samma land?
  • "Jag tänkte åka över till Danmark för där får man göra vad man vill utan att polisen säger till"
Ja, ibalnd känner jag mig otroligt smart!
Förresten, varje morgon ger jag mat till hästarna. ja, tro det eller ej, jag håller sakta med säkert på att bli en djurvän. Eller ja, det var kanske en lite överdrift men jag vistas runt djur hela tiden i alla fall. Sen vajre morgon i skolan ställer vi oss upp, lägger högra handen på hjärtat och tittar på amerikanska flaggan och säger några meningar. Och vi måste även följa en dresscode, tex inte visa bh-banden och ha en viss längd på shortsen osv, så vi får ställa oss upp vajre dag, läraren granskar oss och om någon inte har passande kläder skickas de upp till rektorn och får en varning. Ja tycker skolan är strikt, men tydligen det den minst strika i california.

Kommentarer
Postat av: © sarastille

Hej! :) dags för dagens blogg hos mig, så kika in och anmäl din fina blogg! Tävlingen avslutas sent ikväll och vinnaren blir länkad inför mina 2000-3000 besökare! :) kramis



http://saramagdalena.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-anmal-er-har-avslutas-mandag.html#comment

2011-08-29 @ 05:23:51
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: Elin Ek

Emma, var förberedd på den med Schweiz, jag fick höra den året ut! och språket också, nä alltså allt, dem vet inget om sverige, seriöst. några trodde europa var ett land, haha

2011-08-29 @ 19:10:48
Postat av: Johannah

Jag blev uppskickad till rektorn för jag hade cupcakes tröja som ''framhävde boobsen'' -.- så patetiskt asså :O

2011-09-03 @ 18:27:29
URL: http://kokkozvsthaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0