Tuppen gol klockan 7

Efter sex timmars sömn vaknade jag pga av min jetlag. Låg vaken till klockan sju, och ja när klockan slog 07.00 gol tuppen, svar ja, jag lever på landet. Som tur var somnade jag om och sov till klockan 11, sen har det varit full rulle sen dess. Varit i skolan och träffat lärare och alla verkade kanon. Ska plugga sju ämne och alltid samma varje dag. Det är VARMT här, alltså riktigt, jag svettas bara jag går ut. haha, men det är skönt ändå. Jättefint område, berg och ja det kallas golden area, för allt är så tort så det blir helt guldigt. Nu ska jag ut till poolen! Sen är det upp till skolan imorgon klockan 6. Skolbussen går klockan 7 sen är jag hemma klockan 4! Alltså galet långa dagar om man jämför med Procivitas.
Love (bilder kommer sen)

Kommentarer
Postat av: Amelie

Kan inte förstå att du just nu är på andra sidan jorden och skapar dig ett liv vi här hemma aldrig kommer förstå oss på hur mycket vi än försöker. Skönt att du är väl framme, hela familjen tänker på dig! Puss

2011-08-17 @ 11:49:29
Postat av: Jenny

Äntligen är du en riktig California Girl. Puss

2011-08-17 @ 13:03:00
Postat av: Anonym

Gud vad kul att höra, kommer det att bli en bondflicka av Emma trots allt? Fortsätt blogga, det är så skoj att läsa! Kram

2011-08-17 @ 18:52:59
Postat av: Josephine

Gossis, glad att du är framme. Nu är det som vi så länge pratat om verklighet, njut! Kärlek

2011-08-17 @ 19:55:48
Postat av: Blitz

Det är bra att du bor påmanade för semester vid havet är farligt. Enligt amerikansk statistik blir 65 procent av alla frierier framförda på badstranden.

Ha det asbra Emma. Jag väntar här hemma på ysta strand (?)

2011-08-18 @ 10:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0