Monday morning

Until monday morning feels another life
I turn the music on I'm on a roll this time
and heaven is in sight

Det är helt underbart att gå till skolbussen varje morgon kl 07.00, helt tyst, solen håller på att gå upp och den värmer lite så mysigt på kroppen. Tänk att jag är här nu, fattar knappt det själv. Jag ska göra som min älskade vän sa till mig: fånga dagen! Jag ska fånga varenda dag som kommer nu detta året.
För övrigt hade jag min första cheerträning, det var döroligt men tufft. Lämnar huset 07.00 och kommer hem 17.30, långa dagar men roliga. Har ändrat mitt schema lite, så istället för resturants services har jag study period och leadership. Det blir nog bättre. Homework varje dag och ja det är faktiskt bra, speciellt med matte eftersom du hela tiden håller det färskt. Det amerikanska schemat kanske procivitas ska ta över?
Nu ska jag sova, jag är redan helt exalterad för morgondagens inlägg, jag kan inte skriva det nu eftersom jag inte vet något om det än, herregud ni måste läsa det!

Kommentarer
Postat av: Jenny

2011-08-23 @ 11:12:02
Postat av: Josephine

Maybe the streets alight, maybe the trees are gone

I feel my heart start beating to my favourite song <3

2011-08-23 @ 11:23:29
Postat av: Magnus Björnmarker

Hahahahaha.... börjar få lite Möllan vibbar, Aaah vet ni... Alltså... superhärligt. När jag läser din blogg känns det nästan som man själv varit med och upplevt några av de sakerna du skriver om. Fy fa.. va härligt. Lev livet.. stora kramar från Magnus, Malin, Moa och Maja.

2011-08-23 @ 19:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0