Dagen innan

Idag svensk tid, eller imorgon min tid, blir jag 18, kan knappt fatta det själv. 18 år!! alltså äntligen som jag längtat! men ja, här borta gör det inte så stor skillnad, men alltså jag känner mig 5 år äldre det är helt fantastikst! Vi firade mig idag, den 29, alla mina värdfamiljer var här och Barbara gjorde världens alltså verkligen världens godaste chokladtårta, och halva tårtan är kvar.. YUMMYY! Eftersom vi ska till San Francisco nästa helg och se en amerikansk fotbollsmatch så fick jag en passande tröja att ha på mig på lördag! Fick även en litet fotoalbum av mina första dagar här i California, supergulligt och vilket perfket minne! Jag hade i alla fall en kanon bra kväll, en mjukstart inför morgondagen! alltså jag är helt lycklig, min mage är helt pirrig aah jag älskar detta! 

Kommentarer
Postat av: moster Jenny

Goa gla'a Emma! Så härligt att läsa dina inlägg. Puss och kram på dig och ha en toppen, toppen 18-årsdag! Vi tänker på dig här himma och saknar dig. Alice tjatar dagligen - var e Emma, men nu har hon lärt sig säga Fresno i alla fall - dock med Skånskt uttal :-D

2011-08-30 @ 07:21:34
Postat av: Siv och Lennart

GRATTIS o KRAMAR från oss två i lilla Ystad!!!!!

Här regnar det varannan dag och hösten är på ingång.

MEN som du kanske minns så åker vi med Alicia till

Naxos i Grekland 23-30 sep och får en "ny" sommar!

2011-08-30 @ 12:37:31
URL: http://caemma.blogg.se/
Postat av: Josephine

Åh grattis grattis grattis! Och leendet är på plats som alltid <3

2011-08-30 @ 20:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0