Dagens cheeroutfit

Detta är min cheeroutfit! Snart får jag även skor, pompoms, väska, långärmad överdel, träningsoverall och en riktig bow. Idag tog vi foto till årets yearbook, fix och trix och allt sånt i 42 graders värme, shiiiwhoo. Jag hade även mitt första ekonomitest idag, det gick väl bra, det svåra var engelska med alla konstiga ord. Men det gick nog bra ska ni se. Oh just det, GRATTIS MORMOR (i efterskott), jag hoppas du hade en bra dag med mycket bakelser och skratt. Skickar massor med kramar och pussar till dig NU! Hej och hopp imorgon är det festligheter på skolan, först en fotbollsmatch där det bjuds på hamburgare och allt annat smått och gott sen är det dans som de kallar det. Eftersom jag är senior ska jag ha på mig något rött, men jag äger inget rött så hur det ska gå till vet jag inte. Men i vilket fall som helst så ska det bli roligt, och på lördag är det music festival uppe i Shaver Lake, så ja mina vänner, ingen uppdatering förrän söndag tror jag.
Love, E

Kommentarer
Postat av: Josephine

Så fin är du är i din outfit, suits you well! Shaka nu loss på din dans och visa var skåpet ska stå! GO EMMA!!!!

2011-08-26 @ 08:23:08
Postat av: emmi

nej vad söt du är!!!! det verkar som du har det superbra you calli-girl!!!! På torsdag flyttar jag till london-då är vi båda i engelsktalande land haha!!! KRAM

2011-08-26 @ 10:20:21
URL: http://emmismode.blogg.se/
Postat av: Fru Broccoli

Tjuuusig du är! Men exakt hur var känslan av strumpbyxor i 42 plusgrader? Lite nyfiken där faktiskt...

2011-08-26 @ 23:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0