3 dagars uppdatering

Jag har haft fullt upp de senaste dagarna, skola, läxor, shiver lake, bio, käk, så jag har helt enkelt inte haft tid att uppdatera bloggen. Men här kommer liten sammanfattning plus lite bilder!! Läs och njut
Onsdag: Första dagen i skolan var kanon! AAH vet ni? Jag åker en sådan gul skolbuss till skolan, sådana man ser på filmer, as ball. Ska ta foto på den! Ja, i skolan läser jag matte, ekonomi, är med i kören, restaurang service, engelska och sport. Men ja i alla fall alla var jättesnälla och frågar hela tiden var jag kommer ifrån, var jag bor, vad jag heter osv. Några sprang till mig och omfamna mig som vi hade känt varandra i 3 år, men ja jag gillar det! Det är en utbytesstudent från Norge och en från Tyskland, så första dagen käkade jag med dem. Efter skolan stack jag och min sista värdfamiljs döttrar och deras vänner till shiver lake, käkade och badade. Och vet ni vad?! vi köpte glass på vägen hem och då bad jag om en kula glass, ja det var som tre kulor i sverige, höll på att svimma så stor den var. men ja tjejerna bara skrattade och sa, bara så du vet så är vi i amerika nu. 
Torsdag: Efter skolan stack jag och Barbara till Fresno och inhandlade lite skolsaker och en mobiltelefon till mig, och läs nu nog, jag köpte den för 9.99 dollar!! Alltså typ 70 spänn! Helt sprillans ny och i Sverige kostar den minst 500 kronor. Så det är löjlilgt billigt. Sen blev det hem och plugga matte och ekonomi!
Fredag: Fredag, jaa älskade dag. Skolan går bättre och bättre och VET NI VAD!? Jag kom med i cheer teamet! De sa nej vi har redan vårt lag, men okej du får visa va du går för, och jag gjorde det och de sa bara, you are in! Alltså jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Sen ikväll har jag varit och sett bio och käkat med Cecilia och hennes pojkväns familj, supergod mat, kinamat faktikst! Och ja, jag hittade en Victoria Secret butik! Ah jag blev helt lyrisk! Imorgon klockan halv 9 kommer pojkvännens familj och hämta mig och Cecilia och vi ska ut med deras båt hela dagen.
LOVE E.

Kommentarer
Postat av: Ante

Underbart Emma! Är så himla glad för din skull och lite avundsjuk. =)

2011-08-20 @ 10:20:50
Postat av: Kusin Maria

Du är grym Emma :)

2011-08-20 @ 10:24:24
Postat av: Fanny

Cheer teamet?! du är grym! otroligt avundsjuk på allt du gör!

2011-08-20 @ 10:43:42
Postat av: Emelie

Okej, är redan SÅHÄÄÄÄÄÄR avundsjuk!! <3

2011-08-20 @ 11:19:41
Postat av: Emilpemil

Fan va roligt Emma! Iskallt o visa Cheer teamet var skåpet ska stå! Haha Ante är avundsjuk, han vill också va cheerleader:D Vi hörs! Poss!

2011-08-20 @ 12:10:36
Postat av: Lena

Goaste Emmapemma! Vad glad jag blir när jag läser om allt du nu får vara med om. Jag visste det! Att detta skulle bli toppen för dig. Så kul med nya polarna och att cheerteamet såg dig som "waaanted"! (dead or alive :)) Lycka till i plugget oxå! Kämpa, njut och lev livet - i en underbar blandning! Bamsekram

2011-08-20 @ 12:19:14
Postat av: Josephine

Älskade vän, har gått runt och lett hela tiden sen vi pratades vid idag. Ah, galet med cheeren, STOLT vän! GO EMMA, GO EMMA!!!!

2011-08-20 @ 20:01:27
Postat av: Jenny

Ah, kan se dig där med cheer-dräkt och pompoms. Vilken grej och vilken hot mama! Du är BÄST

2011-08-21 @ 15:58:36
Postat av: Jenny

p.s En bild på cheer-Emma önskas!

2011-08-21 @ 16:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0